niedziela, 19 stycznia 2014

PERFECT WEDDING DAY!



Cześć!

W poprzednim poście wspomniałam, że pokażę Wam choć jedno zdjęcie z mojego ślubu. Tak naprawdę po zobaczeniu tych fotografii wpadłam w taki zachwyt, że postanowiłam pokazać Wam nieco więcej niż jedna fotka :)

Pogoda tego dnia była idealna - błękitne niebo, słońce, bardzo przyjemna - prawie wiosenna temperatura, pomimo grudnia w kalendarzu. Czuliśmy mały stres, ale to głównie dlatego, że w tym dniu byliśmy cały czas w centrum uwagi. Wszystko potoczyło się idealnie, a my przepełnieni miłością cieszyliśmy się tym pięknym dniem na całego :))

Jeśli chodzi o moje ubranie - zależało mi, żeby było skromnie, bez wielkich falban. Na początku myślałam o koronkowej, skromnej sukience, ale z czasem koncepcja się zmieniła. Zajrzałam do sklepu ETTE LOU w CH M1 w Zabrzu, który jest niezawodny jeśli chodzi o koktajlowe, eleganckie czy imprezowe sukienki w przystępnych cenach. Nie zawiodłam się i znalazłam sukienkę, w której czuję się znakomicie. Jej wielkim atutem jest to, że mogę ją założyć również na inne okazje niż własny ślub. Dół sukienki - czarny pasek z materiału imitującego skórę, dodaje jej charakteru. Dodatki, które dobrałam to naszyjnik zrobiony ze srebrnych i złotych kulek oraz perełek i cieniutka złota bransoletka. Cały mój ubiór dodatkowo 'podkręcają' rajstopy firmy CALZEDONIA, które dostałam od przyjaciółki. Początkowo w planach miałam założenie zwykłych, czarnych, kryjących rajstop, ale po przymierzeniu tych czarno złotych cudeniek zmieniłam zdanie :) Moje buty to czarne szpilki ze złotą ozdobą przy obcasie. Okazały się bardzo wygodne i na pewno założę je jeszcze nie raz! Makijaż i fryzurę zrobiłam sama.
Michał miał na sobie stalowy garnitur firmy Makon, czarny krawat, który komponował się z czarną ozdobą na mojej sukience, buty CCC.





Ja:
sukienka/dress - ETTE LOU
rajstopy/tights - CALZEDONIA
szpilki/heels - ALTERO
naszyjnik/necklace - RESERVED

Michał:
garnitur/suit - MAKON
buty/shoes - CCC
koszula/shirt - butik CH REAL
krawat/tie - SH


Tak, to był najpiękniejszy dzień w moim życiu! 

 

fot. Marco Dagi

59 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego Na Nowej Drodze życia ;)
    Pięknie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna para szczescia i pomyslnosci zycze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny zapraszam na naszego (my dopiero zaczynamy) będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz .. http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ Ps. zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie .. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie-też byłam w tym sklepie kiedyś:) Pozdrawiam z Rybnika

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) aż miło na Was popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje no i najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wgladalas Natalio! Sukienka bardzo w moim stylu. Gratulacje za oryginalnosc i odwage (rajtki sa boskie)!!!! Zycze Wam szczescia<3 <3 <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia i wszystkiego dobrego! :) Piękne zdjęcia.

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pozostało mi nic jak życzyć szczęścia na nowej drodze życia! ;* oby wszystko toczyło się wg tego jak sobie zaplanowalas życie z partnerem
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. W imieniu swoim i Michała wszystkim bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję! Najlepszego dla Was! Pięknie razem wyglądacie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądałaś! gratuluję i życzę szczęścia i całe mnóstwo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Ślicznie wyglądacie razem!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, idealnie;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. What a gorgeous couple you guys are!

    Congratulations =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy. Bardzo mi się spodobały twoje rajstopki.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Ja już i mam nadzieję, że mogę licz na mały rewanż. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne foty ! Gratuluję i oczywiście wszystkiego Naaaaaaj dla Was <3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)
    Ślicznie wyglądaliście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie zdjęcie! <3 wszystkiego dobrego :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! wszystkiego najlepszego dla Was:***

    OdpowiedzUsuń
  21. It looks like it was ana amazing wedding !! congratulations ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej oryginalny wygląd w dniu ślubu jaki widziałam!!! Podoba mi się Twój zadzior, masz jaja i świetne wyczucie stylu. Pozdrawiam serdecznie
    Ewa
    Ps. Z przyjemnością będę zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę cieszą mnie te słowa! :) Dzięki!
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  23. Wyglądałaś przecudnie <3 Uwielbiam Twoje rajstopy!

    Buziaki :* http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądałaś, świetna sukienka, mimo, że nie zdecydowała bym się na takie rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za komentarz ;)
    i gratuluję ;)
    + podoba mi się tu i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. samych takich pieknych dni <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka i świetne rajstopy ! Bardzo ciekawy zestaw !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for following me, I am following you too ;)

    Have a nice day!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !!! :*
    Kochana zdjęcia są cudowne, a na to gdzie mężulek trzyma Cię na rękach, to aż słów mi zabrakło!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wsszystkiego co najlepsze:) ja swój wielki dzień dopiero planuję. Wyglądalaś naprawdę ślicznie i niebanalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne zdjęcia ;) Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;)
    Stylizacja dość skromna, ale bardzo elegancka i szykowna. Jestem bardzo na tak :))

    Przy okazji dziękuję za obserwowanie bloga. Ja również dodaję Twój blog do listy obserwowanych ;)

    Pozdrawiam :)
    Nabil

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nietypowo i naturalnie super!:) Rozumiem Cię doskonale, ja też poproszona o jedno zdjęcie wrzuciłam cała sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś najbardziej ekscentryczną i szaloną panną młodą jaką widziałam ;) Widać, że jesteś przeszczęśliwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jestem bardzo szczęśliwa!

      Usuń
  34. Cudownie! Jestem zachwycona zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia , cudnie wyglądałaś ;)
    obserwujemy ? zacznij i daj znac :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, congratulations! very original wedding outfit, love it! :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. GRATULACJE!!!!!
    A sukienka rewelacyjna!! :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj! Dziękuję za miły komentarz u mnie :) Z przyjemnością obserwuję :) Zapraszam do siebie, pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego naj na nowej drodze życia!! Wyglądaliście obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Aww, this is so wonderful! I love it! I will get married in October, cant wait :)
    Have a great weekend and check out my new post if you like:)

    Lots of love!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! :) Wyglądaliście idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego dobrego!!!!
    Świetne fotki!!!,cudnie wyglądacie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W końcu jakaś nietypowa panna Młoda:) brawo!:) no i oczywiście gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje! :)
    Obyście zawsze byli tak szczęśliwi, jak w tym wyjątkowym dniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. JAK TY PIĘKNIE WYGLĄDAŁAŚ <3 KLASA!
    piękne macie zdjęcia i piękną parę tworzycie <3

    gratuluję raz jeszcze i życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń i tyle uśmiechu na twarzy ile było w dniu ślubu! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie razem wyglądacie a Ty jesteś Panną Młodą w takim stylu, jaki lubię - nawet, gdybym miała brać ślub kościelny (czego nie planuję), to też sprawiłabym sobie coś w tym guście.
    proste, eleganckie, stylowe i kobiece.
    wyglądałaś pięknie!
    aż zazdroszczę Twojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje!<3 Wszystkiego Naj! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly