niedziela, 19 stycznia 2014

PERFECT WEDDING DAY!



Cześć!

W poprzednim poście wspomniałam, że pokażę Wam choć jedno zdjęcie z mojego ślubu. Tak naprawdę po zobaczeniu tych fotografii wpadłam w taki zachwyt, że postanowiłam pokazać Wam nieco więcej niż jedna fotka :)

Pogoda tego dnia była idealna - błękitne niebo, słońce, bardzo przyjemna - prawie wiosenna temperatura, pomimo grudnia w kalendarzu. Czuliśmy mały stres, ale to głównie dlatego, że w tym dniu byliśmy cały czas w centrum uwagi. Wszystko potoczyło się idealnie, a my przepełnieni miłością cieszyliśmy się tym pięknym dniem na całego :))

Jeśli chodzi o moje ubranie - zależało mi, żeby było skromnie, bez wielkich falban. Na początku myślałam o koronkowej, skromnej sukience, ale z czasem koncepcja się zmieniła. Zajrzałam do sklepu ETTE LOU w CH M1 w Zabrzu, który jest niezawodny jeśli chodzi o koktajlowe, eleganckie czy imprezowe sukienki w przystępnych cenach. Nie zawiodłam się i znalazłam sukienkę, w której czuję się znakomicie. Jej wielkim atutem jest to, że mogę ją założyć również na inne okazje niż własny ślub. Dół sukienki - czarny pasek z materiału imitującego skórę, dodaje jej charakteru. Dodatki, które dobrałam to naszyjnik zrobiony ze srebrnych i złotych kulek oraz perełek i cieniutka złota bransoletka. Cały mój ubiór dodatkowo 'podkręcają' rajstopy firmy CALZEDONIA, które dostałam od przyjaciółki. Początkowo w planach miałam założenie zwykłych, czarnych, kryjących rajstop, ale po przymierzeniu tych czarno złotych cudeniek zmieniłam zdanie :) Moje buty to czarne szpilki ze złotą ozdobą przy obcasie. Okazały się bardzo wygodne i na pewno założę je jeszcze nie raz! Makijaż i fryzurę zrobiłam sama.
Michał miał na sobie stalowy garnitur firmy Makon, czarny krawat, który komponował się z czarną ozdobą na mojej sukience, buty CCC.





Ja:
sukienka/dress - ETTE LOU
rajstopy/tights - CALZEDONIA
szpilki/heels - ALTERO
naszyjnik/necklace - RESERVED

Michał:
garnitur/suit - MAKON
buty/shoes - CCC
koszula/shirt - butik CH REAL
krawat/tie - SH


Tak, to był najpiękniejszy dzień w moim życiu! 

 

fot. Marco Dagi

62 komentarze:

  1. Wszystkiego Dobrego Na Nowej Drodze życia ;)
    Pięknie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna para szczescia i pomyslnosci zycze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny zapraszam na naszego (my dopiero zaczynamy) będzie nam bardzo miło jak zostawisz komentarz .. http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ Ps. zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie .. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie-też byłam w tym sklepie kiedyś:) Pozdrawiam z Rybnika

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) aż miło na Was popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje no i najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wgladalas Natalio! Sukienka bardzo w moim stylu. Gratulacje za oryginalnosc i odwage (rajtki sa boskie)!!!! Zycze Wam szczescia<3 <3 <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia i wszystkiego dobrego! :) Piękne zdjęcia.

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pozostało mi nic jak życzyć szczęścia na nowej drodze życia! ;* oby wszystko toczyło się wg tego jak sobie zaplanowalas życie z partnerem
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpowiedzUsuń
  11. W imieniu swoim i Michała wszystkim bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! Najlepszego dla Was! Pięknie razem wyglądacie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wyglądałaś! gratuluję i życzę szczęścia i całe mnóstwo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Ślicznie wyglądacie razem!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, idealnie;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  16. What a gorgeous couple you guys are!

    Congratulations =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. Przede wszystkim zdrowia, spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy. Bardzo mi się spodobały twoje rajstopki.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Ja już i mam nadzieję, że mogę licz na mały rewanż. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne foty ! Gratuluję i oczywiście wszystkiego Naaaaaaj dla Was <3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    Ślicznie wyglądaliście :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie zdjęcie! <3 wszystkiego dobrego :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! wszystkiego najlepszego dla Was:***

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks like it was ana amazing wedding !! congratulations ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej oryginalny wygląd w dniu ślubu jaki widziałam!!! Podoba mi się Twój zadzior, masz jaja i świetne wyczucie stylu. Pozdrawiam serdecznie
    Ewa
    Ps. Z przyjemnością będę zaglądała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę cieszą mnie te słowa! :) Dzięki!
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  24. Wyglądałaś przecudnie <3 Uwielbiam Twoje rajstopy!

    Buziaki :* http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądałaś, świetna sukienka, mimo, że nie zdecydowała bym się na takie rajstopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki za komentarz ;)
    i gratuluję ;)
    + podoba mi się tu i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. samych takich pieknych dni <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka i świetne rajstopy ! Bardzo ciekawy zestaw !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for following me, I am following you too ;)

    Have a nice day!

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia !!! :*
    Kochana zdjęcia są cudowne, a na to gdzie mężulek trzyma Cię na rękach, to aż słów mi zabrakło!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wsszystkiego co najlepsze:) ja swój wielki dzień dopiero planuję. Wyglądalaś naprawdę ślicznie i niebanalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne zdjęcia ;) Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;)
    Stylizacja dość skromna, ale bardzo elegancka i szykowna. Jestem bardzo na tak :))

    Przy okazji dziękuję za obserwowanie bloga. Ja również dodaję Twój blog do listy obserwowanych ;)

    Pozdrawiam :)
    Nabil

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nietypowo i naturalnie super!:) Rozumiem Cię doskonale, ja też poproszona o jedno zdjęcie wrzuciłam cała sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś najbardziej ekscentryczną i szaloną panną młodą jaką widziałam ;) Widać, że jesteś przeszczęśliwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jestem bardzo szczęśliwa!

      Usuń
  35. Cudownie! Jestem zachwycona zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia , cudnie wyglądałaś ;)
    obserwujemy ? zacznij i daj znac :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, congratulations! very original wedding outfit, love it! :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. GRATULACJE!!!!!
    A sukienka rewelacyjna!! :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj! Dziękuję za miły komentarz u mnie :) Z przyjemnością obserwuję :) Zapraszam do siebie, pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego naj na nowej drodze życia!! Wyglądaliście obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Aww, this is so wonderful! I love it! I will get married in October, cant wait :)
    Have a great weekend and check out my new post if you like:)

    Lots of love!

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje! :) Wyglądaliście idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego dobrego!!!!
    Świetne fotki!!!,cudnie wyglądacie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. W końcu jakaś nietypowa panna Młoda:) brawo!:) no i oczywiście gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje! :)
    Obyście zawsze byli tak szczęśliwi, jak w tym wyjątkowym dniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. JAK TY PIĘKNIE WYGLĄDAŁAŚ <3 KLASA!
    piękne macie zdjęcia i piękną parę tworzycie <3

    gratuluję raz jeszcze i życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń i tyle uśmiechu na twarzy ile było w dniu ślubu! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie razem wyglądacie a Ty jesteś Panną Młodą w takim stylu, jaki lubię - nawet, gdybym miała brać ślub kościelny (czego nie planuję), to też sprawiłabym sobie coś w tym guście.
    proste, eleganckie, stylowe i kobiece.
    wyglądałaś pięknie!
    aż zazdroszczę Twojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje!<3 Wszystkiego Naj! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly