niedziela, 10 marca 2013

MY PROPOSITION FOR SPRING/SUMMER 2013



Hej hej!
Przygotowałam dla Was kilka zestawów i inspiracji na wiosnę i lato pochodzących z dobrze nam znanych sklepów. Jak można zauważyć w postach, moją najważniejszą zasadą jest dobra i stylowa stylizacja za niewielkie pieniądze. Wspaniałą możliwość dają nam
sieciówki. Można je posądzić, że w większości tego typu sklepach jest to samo, ale jeśli lepiej się poszuka w każdym z nich można znaleźć coś wyjątkowego i oryginalnego. Co tydzień będę przygotowywać dla Was wpis z moimi propozycjami w zasięgu ręki, bo pochodzące z najpopularniejszych sieciówek. Jeśli wejdziecie na stronę H&M znajdziecie tam zakładkę 'Przymierzalnia' gdzie można dowolnie komponować stylizacje wykorzystując do tego asortyment sklepu. Stworzyłam w ten sposób cztery zestawy, które są dla mnie świetną ispiracją na wiosnę i lato. Oto one:



Zestaw w eleganckim stylu (czółenka, materiałowe spodnie i bluzka z baskinką) z rockowym akcentem w postaci skórzanej kamizelki i złotej kolii.



Moją szczególną uwagę przyciągnęły piękne, wzorzyste spodnie z wciąż modnym farbowaniem ombre, w świetnej cenie 59,90!



Kolejny zestaw to połączenie czerni z odważnym i wyrazistym odcieniem łososiowego koloru zawierającego się w dodatkach (torba i naszyjnik).



Godnym uwagi elementem stylizacji jest śliczna sukienka z nadrukiem za 59,90!



Wciąż modnym zestawieniem jest góra od kostiumu, krótki gorset lub koszulka, noszona do spódnicy/spodni z wysokim stanem (nie pokazując pępka). Dla mniej odważnych dobrą alternatywą jest dodatkowo narzucenie na ramiona rozpiętej kamizelki lub koszuli, tak jak w tym zestawie.



Z tego zestawu polecam szczególnie górę od kostiumu, która świetnie sprawdzi się nie tylko na plaży, ale również jako m.in. top pod prześwitującą bluzkę. Cena 59,90 zł.



Ostatnia stworzona przeze mnie stylizacja nada się idealnie na letnią imprezę - eksplozja kolorów oraz połączenie wzorów na pewno przyciągnie uwagę i wprawi w dobry nastrój :)))



Kolorowe akcenty z tego outfitu nadadzą życia niejednej stylizacji. Będę również doskonałą ozdobą ubrań w bardziej stonowanych kolorach. Ceny: spódniczka 59,90 zł, czółenka 79,90 zł.

17 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajny blog :) dodaje do obserwowanych :) i czekam na nowe notki :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny i zapraszam do przejrzenia rónież starszych postów. na blogspocie jestem od niedawna, ale bloga prowadzę już ponad rok :))

      Usuń
  2. Super blog,wyszukałam Cię na modnej polce :))
    obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u Ciebie też jest świetnie :) Pewnie, że obserwujemy - już to nawet zrobiłam :)))

      Usuń
  3. Mierzyłam tę sukienkę z tygrysem, ale jakoś nie leżała. Mimo wszystko jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mierzyłam, ale mam zamiar to zrobić :D Coś czuję, że madszedł czas na większy shopping ;))

      Usuń
  4. spodnie super kolory mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej,
    Ja ostatnio kupiłam sobie te spodnie i sukienkę z tygrysem. Są świetne!!
    Z sukienką szykuję post na przyszły tydzień, ale na spodnie jest jeszcze stanowczo za zimno... brrr

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę tę sukienkę w Twojej stylizacji. Jestem ciekawa z czym ją zestawisz :))

      Usuń
  6. Też mam tę sukienkę :)
    Dzięki za dodanie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta góra od kostiumu/top jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh wow, all these things are gorgeous! I am in love with the bikini and the tiger dress! Both are such an eyecatcher!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalne zestawy! Widać, że znasz się na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem tym wzorzystych spodni, z jednej strony są bardzo ładne, a z drugiej nie wiem z czym mogłabym je skompletować. Nie mam takiej kamizelki jak modelka ani nic co by ją przypominało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te spodnie można śmiało zestawić z jakimś krótkim żakietem czy białym, klasycznym t-shirtem i też będzie świetnie :)) Próbuj, a na pewno wymyślisz ciekawe rozwiązanie ;)

      Usuń
  11. For example, person design pairs Total Orange with Alloy Mach Purple.
    Brought straight for you within pavement concerning the former.

    Robust BRS 1000 plastic outsole with serious forefoot flex
    offers enhanced flexibility. Nike Air Max Tennessee 8 includes adult
    and kid two different big series. http://web-p.wics.ne.jp/minato/fantasy/fantasy.cgi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly