niedziela, 22 lipca 2012

BLUEMANIA


Wyprzedaży ciąg dalszy. Ale najlepsze jeszcze przed nami, bo pod koniec sezonu letniego promocje osiągają swój punkt kulminacyjny! :D Zbiór moich wyprzedażowych łupów systematycznie się powiększa. Zauważyłam, żewiększość ciuchów, które przyciągają moją uwagę jest w różnych odcieniach niebieskiego.
Z resztą wspominałam już kiedyś o moim uwielbieniu dla tej barwy. Kocham ten kolor miłością absolutną! Pasuje mi zawsze i do wszystkiego :))) Np. granat może z powodzeniem zastąpić elegancką czerń, niebieski jest idealnym uzupełnieniem marynarskiego, letniego stylu (pięknie komponuje się z opaloną skórą) a pastelowy 'baby blue' doskonale nadaje się na kolor koktajlowej, słodkiej sukienki. Dwie nowe bluzki
są w dwóch różnych odcieniach i stylach: pierwsza - casual (ze złotą nitką - pięknie się mieni w słońcu), druga - boho (bokserka z dłuższym tyłem - pochodzi z second handu, a tam też są teraz wyprzedaże :D). Dodatkowo przedstawiam sandały w cielistym kolorze, które pasują praktycznie do wszystkiego za co już je uwielbiam :)))



bluzka - Orsay


bokserka - sh


sandały - Parfois




2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly