piątek, 12 października 2012

JESIENNE TYPY

Zimne poranki, mgła, różnokolorowe liście spadające z drzew, kasztany pod stopami, słońce na przemian z deszczem... Jesień! A skoro jesień to i zmiana garderoby :D W tym roku wyjątkowo ciężko było mi się rozstać z sandałami, najchętniej chodziłabym w nich 12 miesięcy bez przerwy! Jednak nasz klimat na to nie pozwala, więc jesienią najchętniej stawiam na botki, które są dla mnie najwygodniejsze. To bardzo zgrabne, kobiece buty. Oczywiście najlepiej dla mnie jeśli mają chociaż kilkucentymetrowy obcas :) Mam botki w swojej szafie, ale oczywiście cały czas czuję niedosyt ;))) dlatego pokażę Wam kilka moich ulubionych 
typów tych butów.


górny rząd: wszystkie buty DeeZee 139 zł, 269 zł, 149 zł

środkowy rząd: wszystkie buty DeeZee 169zł, 169 zł, 179 zł

dolny rząd: wszystkie buty DeeZee 119 zł, 149 zł, 359 zł

Buty powyżej są bardzo różne - od militarnych workerów (niebieskie z ćwiekami) po sportowe sneakersy (niebieskie na koturnie). Wszystkie jednak idealnie ogrzeją stopy i nadadzą się do różnego rodzaju stylizacji.


Venezia obie pary - 379 zł

Buty "kopytka" jak mówi moja mama :))) Miałam pewne obawy czy nogi dobrze wyglądają w tego rodzaju butach, a więc przymierzyłam i sprawdziłam. Wnioski są takie, że "kopytka" świetnie wyszczuplają nogi i są bardzo efektowne. To mój must have na jesień! :)))


Venezia, obie pary: 499 zł


Zara - 399 zł, 199 zł


Zara - 469 zł, 629 zł

Oto moje typy na jesień. Któreś z nich Wam się podobają? Na koniec przedstawiam jeszcze botki, które kupiłam w tym tygodniu.



Centro, 69 zł. 
Nie wiem jakiej są jakości, bo jeszcze nigdy nie miałam butów tej firmy. Nie były drogie, więc doskonale nadadzą się do testowania wytrwałości :DD Wyglądają pięknie - urzekła mnie ta ozdobna kokardka i obcas o lekko zaokrąglonym kształcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly