piątek, 27 września 2013

SUCCESS IN SIMPLICITY


Cały dzień pod kocem, z mruczącymi kotami i kubkiem gorącej herbaty? Tak, poproszę!

Dzisiejszy zestaw charakteryzuje prostota, którą doceniam coraz bardziej. Top to obcięte body, które służyło mi do ćwiczeń na lekcjach baletu. Już dawno upatrzyłam sobie ten fason, a więc zrobiłam to po swojemu - nożyczki w dłoń i powstał top idealny! Skórzane spodnie, pasek i botki to łupy z second handu. Spodnie są trochę za duże, ale za to dają mi mnóstwo swobody. Ograniczyłam również biżuterię - kolczyki Solar z korka i ćwieków to moje dzieło, które znajdziecie w sklepie FASHION DRIFT. Już za chwilę będą również do wygrania w konkursie na moim profilu na FACEBOOKU, więc bądźcie czujni! :)











top - diy (my old body for ballet excercise)
spodnie/leather pants - sh
pasek/belt - sh
botki/boots - sh
kolczyki/earrings - FASHION DRIFT SHOP

44 komentarze:

  1. śliczne buty i ładny brzuszek ;D
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki skupiają moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własna twórczosc to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka chudzina i twoj brzuch ohhh zazxroszcze
    Fajnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna figura do tego typu topów, cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ;) Bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Pozazdrościć figury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna figura, zazdroszcze! *.*

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak , ja też kocham prostotę ! rewelacyjne portaski ! no i masz genialny brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te portaski, chociaż chwile to trwało zanim do końca się do nich przekonałam ;)

      Usuń
  10. Jaki ty masz fajny brzuszek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna bluzka, super brzuch <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się prezentujesz! piękny brzuszek ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Crop tops are so cool, great styling!

    Ivana
    xo

    Rue de Tres Chic

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw :)
    świetny brzuuuch :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Very pretty :)


    Natasha (наташа)
    www.bisousnatasha.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała sylwetka!!!wspaniale!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw. Dla mnie skórzane spodnie to podstawa każdej szafy. I absolutnie nie muszą być dopasowane jak druga skóra (w końcu mamy własną).
    Top wyszedł fachowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te spodnie wpadły w moje ręce zupełnie przypadkowo, ale nie oddałabym ich teraz za nic ;)

      Usuń
  18. wow! Jaka genialna figura <3
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam goraco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne buty! Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny blog! Widzę super osoba z Ciebie! www.senioritasunshine.blogspot.com - Dopiero zaczynam, może zaobserwujesz i zalajkujesz mój fanpage? odwdzięczę się tym samym :). Wybacz za spam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Natalia, dzięki za odwiedziny. A skoro spodobały Ci się moje zdjęcia z Indii, to zapraszam na mój blog podróżniczy, gdzie opisuję nasze wyprawy:
    Byłem tu. Tony Halik (btth.pl)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że doceniłaś treść posta :) I mam nadzieję , że będzie fajnie :) a już mi się tam podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie pomysł ze zdjęciami w oknie - świetny outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  24. mój ulubiony Twój look bo podkreśla Twoje piękno.
    prosto a spektakularnie, powtórzę się,że wyglądasz świetnie tuu<3

    uściski,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetną masz figurę! Super stylizacja!
    Pozdrawiam Maya :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że jednak łupy z sh najlepsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodnie i botki :) Też obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka figura <3 :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly