poniedziałek, 24 września 2012

NEW IN2


Ktoś czekał na wpis z 'ubraniowymi' nowościami w mojej szafie? JA na pewno! :D I oto są! Ciuchy z dzisiejszego posta mają dla mnie wyjątkową wartość, bo zostały mi sprezentowane, podarowane albo też wygrane przeze mnie :)))  Oby więcej takich miłych niespodzianek! ;)

Na początek koszulka Roberta Kupisza z kolekcji WANTED, wiosna/lato 2013. Dostałam ją jako upominek z modowej konfrontacji 'Strój bo strzelam', o której pisałam w poprzednim poście 'Strój bo strzelam' czyli wyjątkowe spotkanie z Agnieszką Maciejak.
W mojej szafie brak białych t-shirtów, które są doskonałą bazą niejednego outfitu, dlatego też koszulka Kupisza na pewno będzie przydatna i praktyczna. Ma oversize'owy rozmiar - tak jak uwielbiam :))) Podoba mi się jej prostota i specjalnie pognieciony materiał (prasowanie nie wskazane :D).


Zdarzył się taki moment, w którym razem z moim Michałem chodziliśmy po galerii handlowej :D Będąc w Stradivariusie zakochaliśmy się w tej ramonesce. Od dawna polowałam na kurtkę tego rodzaju, więc był to idealny prezent od Michała :D Klasyczna ramoneska, z zamkami na rękawach, paskami przy biodrach (kojarzą mi się z kurtką motocyklową) i ćwiekami - spełnienie moich marzeń! :))) Uwielbiam ją i najchętniej chodziłabym w niej cały czas! Każdej stylizacji dodaje rockowego charakteru, który jest moim ulubionym ;) 





Leggsy Agnieszki Maciejak były nagrodą w wygranym przez naszą drużynę 'Strój bo strzelam'! Pozszywane kawałki różnych materiałów robią wrażenie i są bardzo efektowne, a dodatkowo legginsy są wygodne oraz sprawiają wrażenie wyszczuplenia nóg. IDEALNIE! :))) Można użyć ich do outfitów eleganckich jak i 'na luzie'. Myślę, że sprawdzą się świetnie w każdej sytuacji, a to dla mnie jeden z ważniejszych aspektów codziennych stylizacji.




Czas na bluzę, która przebyła długą drogę 'z rąk do rąk', aż w końcu trafiła do mnie :)) Bardzo lubię nietypowe połączenia sportowych bluz z rzeczami w innym klimacie jak np. botki na obcasie. To szare cudo ma rozszerzany dół i gdyby było trochę dłuższe mogłoby być użyte przeze mnie jako sukienka. Szarość bluzy ożywiają różowe troczki kaptura. Zdradzę, że w kolejnym poście będziecie mogli zobaczyć stylizację z tą właśnie bluzą w roli głównej, więc zapraszam do śledzenia bloga :))))






t-shirt - Robert Kupisz / ramoneska - Stradivarius / leggsy - Agnieszka Maciejak / bluza - no name

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly