środa, 12 grudnia 2012

HAPPY BIRTHDAY FASHION DRIFT! / STUDIO SESSION


Hej, hej!

Na początku grudnia, a dokładnie 4.12.2012 r. minął rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga Fashion Drift! Początki wstawiania postów były trudne i pełne wątpliwości czy to co robię ma sens i czy prowadzę bloga we właściwy i interesujący sposób. Przez jakiś czas nie miałam możliwości wstawiania nowych wpisów,
ale w czerwcu wróciłam z nowymi pomysłami, rozpoczęłam współpracę z fotografami, a blog bardzo się rozwinął i jestem z niego teraz bardzo dumna! Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i do rozwoju mojej strony, za wsparcie i wiarę we mnie :))) Przygotowałam dzisiaj dla Was post inny niż dotychczas - otóż jakiś czas temu miałam okazję przygotować stylizację dla modelki do zdjęć w studiu. Pierwszą okazję do pracy z modelką miałam podczas konkursu 'Strój bo strzelam' w CH Forum w Gliwicach. Drugim takim doświadczeniem była sesja, która odbyła się prawie miesiąc temu w Katowicach. Przygotowana przeze mnie stylizacja idealnie skomponowała się z piękną karnacją modelki i jestem naprawdę zadowolona z efektów naszej współpracy.  A Wam jak się podoba? :))))





sukienka - Reserved / ramoneska - Stradivarius / kolorowy naszyjnik - Promod / buty - własność modelki

modelka - Bernadetta lime-in-coconut
zdjęcia - Rafał Mociak www.rafalmociak.pl
miejsce - Studio Loco www.studioloco.pl

Na prezentowanych zdjęciach możecie zobaczyć, że w stylizacji wykorzystałam również zrobiony przeze mnie czarny naszyjnik z nakrętkami na śrubki, który możecie kupić w sklepie Fashion Drift tutaj -> www.fashiondrift.pl/sklep ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly