poniedziałek, 4 lutego 2013

NIEGRZECZNA NOC W PIĘKNOGRAFII


Cześć Kochani!

Dzisiejszy post miałam wstawić już dawno, ale cały czas coś stało na przeszkodzie. W końcu się udało i mogę się Wam pochwalić, że moja biżuteria została wykorzystana podczas pokazu mody w butiku Pięknografia :D Jak zapewne wiecie współpracuję z Pięknografią, która znajduje się
 w centrum Zabrza - możecie tam nabyć moją autorską biżuterię z nakrętkami. 14 grudnia 2012 r. o godz. 19:30 miała miejsce 'Niegrzeczna noc w Pięknografii',  podczas której odbył się wspomniany pokaz mody, a po nim do późnych godzin nocnych można było kupić ubrania projektantów, którzy wystawiają w butiku swoje kolekcje. Nawet nie wiecie jak bardzo byłam dumna, że moja biżuteria spodobała się Asidzie i Radkowi - właścicielom tego wyjątkowego studia mody i fotografii, i że modelki prezentowały na sobie zrobione przeze mnie naszyjniki :))) Żałuję tylko, że nie mogłam dotrzeć na to wydarzenie na czas, ale dumnie reprezentował mnie tego dnia mój ukochany Michał :* Mam dla Was kilka zdjęć z tego wspaniałego wieczoru.


Mój czerwony naszyjnik Hangman na modelce po prawej.


Szary i czerwony naszyjnik Hangman na modelkach po prawej.


Granatowy i szary naszyjnik Hangman na modelkach po prawej i po lewej.
zdjęcia: dzięki uprzejmości butiku Pięknografia


Szczęśliwa 'na ściance' :D


Co miałam na sobie tego wieczoru?

leggs - Agnieszka Maciejak (podobne znajdziesz tutaj/leggs) / sweter - no name (podobny znajdziesz tutaj/sweater) / bluzka - Reserved / botki - CCC (podobne znajdziesz tutaj/boots) / bransoletka z zamka - Carry % / bransoletka z nakrętek - sklep FASHION DRIFT


fot. Michał Pastor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly