niedziela, 17 lutego 2013

MATCHED PAIR



Witajcie Kochani!

Chcę Wam pokazać kolejną stylizację, którą sfotografowaliśmy w warunkach domowych. Póki co nie mogę się zmusić do zrobienia zdjęć stylizacji na zewnątrz. Wydaje mi się, że bardzo zmarznę, choćbym nie wiem co na siebie założyła, a ja zdecydowanie jestem ciepłolubna. Będziecie jeszcze musieli
 trochę poczekać na sesję w plenerze ;))) Dzisiejsza stylizacja to dosyć odważne połączenie: do typowo kobiecego gorsetu założyłam męskie spodnie - bojówki, które Michał kupił w second handzie. Zdobył je oczywiście z myślą o sobie, ale po kilku przymiarkach stwierdził, że mają zbyt wąskie nogawki i nie będzie w nich chodził.
I tak trafiły w moje ręce :DD Kto by pomyślał, że gorset w kwiatki tak świetnie zgra się z bojówkami. Jak dla mnie tworzą bardzo dobrze i zaskakująco dobraną parę :))) Futrzaną kamizelkę kupiłam w zeszłym sezonie będąc u koleżanki w Mediolanie. Jak można było zauważyć na wielu portalach modowych i w kobiecych magazynach, ta część garderoby była modna również tej zimy' i sądzę, że jest to rzecz ponadczasowa i przede wszystkim idealna dla takiego zmarzlucha jak ja ;))) Kolejną ciekawostką jest biżuteria, którą mam na sobie i którą sama wykonuję. Naszyjnik HEAVY ROPE możecie kupić w moim internetowym sklepie FASHION DRIFT Bransoletki z ćwiekami są nowością i już niedługo również będą dostępne pod tym samym adresem - www.fashiondrift.pl/sklep Zapraszam serdecznie do obejrzenia zdjęć! :)))













spodnie - sh (podobne, lecz damskie znajdziesz tutaj -> bojówki) / kamizelka - Camaieu (podobną znajdziesz tutaj -> kamizelka futrzana) / gorset - New Yorker / czółenka - no name (podobne znajdziesz tutaj -> czółenka) pasek - sh / bransoletki - sklep FASHION DRIFT / naszyjnik Heavy Rope - sklep FASHION DRIFT / zegarek - Jordan Kerr /

fot. Michał Pastor

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly