niedziela, 11 listopada 2012

FRESH PRESS


Drodzy czytelnicy, na pewno pamiętacie, że we wrześniu tego roku brałam udział w modowej konfrontacji 'Strój bo strzelam!' w CH Forum w Gliwicach (więcej o tym wydarzeniu możecie przeczytać w tym
 poście ->'Strój bo strzelam' czyli wyjątkowe spotkanie z Agnieszką Maciejak). Otóż w tym
 tygodniu dowiedziałam się od koleżanki (dziękuję Aniu :) ), że podczas wizyty u fryzjera przeglądała najnowszy numer miesięcznika Glamour, gdzie w jednym z artykułów rozpoznała mnie na zdjęciu. Okazało się, że to rzeczywiście ja, a sam artykuł jest relacją z 'Strój bo strzelam!' Bardzo miła niespodzianka, zwłaszcza, że po raz pierwszy moja twarz ukazała się w gazecie i to zaraz obok polskiej, znanej projektantki Agnieszki Maciejak!! :))) Jest radość i zaszczyt ;))) Poniżej możecie przeczytać artykuł "Strój bo strzelam! modowe konfrontacje w Centrum Handlowym FORUM w Gliwicach", który ukazał się w listopadowym wydaniu Glamour i zobaczyć zdjęcia :)
Ściskam Was!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly