środa, 28 listopada 2012

STUDS CAP


Ćwieki, ćwieki, ćwieki... Chyba nie ma obecnie sklepu, w którym nie można znaleźć choć jednej rzeczy ozdobionej ćwiekami. Wszystkie sieciówki oszalały na tym punkcie. Łatwo można się domyślić, że ten trend bardzo mi się podoba, ponieważ idealnie pasuje do mojego ulubionego, rockowego klimatu :)))
 Pozostając w temacie przedstawiam Wam zdjęcia stylizacji z bardzo charakterystycznym elementem jakim jest czapka nabita ćwiekami. Czapka jest prezentem za co bardzo dziękuję! :))) W poprzednim poście FOTOMIX OF THE WEEK zdjęcie z nią wywołało poruszenie. Pojawił się głos, że czapka jest przesadą i nie pasuje do mnie. Twierdzę jednak, że jest zupełnie inaczej. Na pewno jest mocnym akcentem ubioru, ale dobierając do niej bardziej stonowane rzeczy nie jest już tak 'krzykliwa'. Czuję się w niej bardzo swobodnie i na pewno nie oddam nikomu ;)))  Sweter oversize i rajstopy udające pończochy to kolejne ciuchy, które bardzo przypadły mi do gustu. Oversize'owa góra połączona z obcisłym dołem to jeden z moich ulubionych sposobów komponowania rzeczy. Do tego obcasy i strój staje się seksowny, intrygujący, klimatyczny i na luzie.











czapka - prezent / sweter - sh / spodenki - DIY / płaszcz - H&M / rajstopy - answear.com / buty - CCC / lakier - Wibo

zdjęcia - www.rafalmociak.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly