czwartek, 7 marca 2013

SAINT LAURENT INSPIRATION




Witajcie Kochani!

Jeśli śledzicie moje konto na Facebooku możecie zauważyć, że wrzucam tam zdjęcia z pokazów mody, które szczególnie mi się podobają. Szczególną miłością i sympatią darzę kolekcję domu mody Saint Laurent na jesień/zimę 2013, którą możecie zobaczyć tutaj
 -> SL autumn/winter 2013 Proponowane zestawy w klimacie grunge trafiają w mój gust idealnie! Jest pazur, jest seksapil, jest rock i kobiecość - taką mieszankę UWIELBIAM :))) Stylizacja, którą chcę Wam pokazać powstała pod wpływem omawianej kolekcji i co najlepsze - jest skomponowana prawie w całości z rzeczy z second handu :D






Kto by pomyślał, że marynarka tak dobrze skomponuje się z punkową koszulą i potarganymi spodniami ;)











marynarka - sh (podobną znajdziesz tutaj -> marynarka) / spodnie - sh/diy / koszula - sh (podobna tutaj -> koszula) / botki - Pięknografia / bransoletki - Sklep FASHION DRIFT / naszyjnik - Sklep FASHION DRIFT / torebka - no name

zdjęcia: Michał Pastor

Moja inspiracja:


11 komentarzy:

  1. świetne Lity, przypadły mi również do gustu bransoletki:) udany zestaw :)

    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli chodzi o bransoletki to możesz dokładnie zobaczyć je tutaj: http://www.fashiondrift.pl/sklep/bizuteria-unisex/35-bransoletka-armadillo.html Zapraszam!

      Usuń
  2. Dzięki za komentarz :)
    Ślicznie wyglądasz !
    Bardzo podoba mi się Twoja marynarka i koszula ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Byłam już u Ciebie i bardzo podoba mi się Twój blog i też już go obserwuję :))

      Usuń
  3. bardzo udana inspiracja - piękne buciki <3 także obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o Tam właśnie mieszkam koło tego placu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly