piątek, 1 marca 2013

SKULL TREND


Cześć!

Wykorzystaliście czas pozimowych wyprzedaży? Ja upolowałam m.in. w Cubusie top z ćwiekami w kształcie czaszek. Kolor bluzki zachwycił mnie od razu, a przyglądając się bliżej zauważyłam przyczepione małe czaszki. Nie mogło być inaczej
 - top musiał być mój ;)))



Już jakiś czas temu spodobał mi się motyw czaszki w modzie. Przeglądając internet można natknąć się na piękne rzeczy i świetne pomysły DIY w 'czaszkowych' klimatach. W lato zeszłego roku ozdobiłam t-shirt oryginalnymi wycięciami, które razem tworzą kształt czaszki. Buszując wczoraj w sieci trafiłam na zdjęcie najpopularniejszej modowej blogerki - Chiary Ferragni - w bardzo podobnej bluzce DIY :))


Moja przeróbka.


T-shirt Chiary.

Chiara jest wielką fanką omawianego trendu, co można zauważyć w jej stylizacjach.





'Czachy' to mój must have na nadchodzące lato, zwłaszcza podczas wyczekiwanego przeze mnie Przystanku Woodstock! Ten nieco 'ciężki' motyw nada charakteru i rockowego klimatu nawet najprostszej stylizacji, a to zdecydowanie uwielbiam :)))

Przygotowałam dla Was również kilka ciekawych inspiracji:





Koszule znajdziecie pod tym linkiem -> koszule z czachami

Mam dla Was jeszcze zdjęcie akcesoriów, które kupiłam niedawno. 
Część z nich to moje wyprzedażowe łupy, a czarne bransoletki to moje najnowsze dzieło, które już niedługo będziecie mogli kupić w sklepie FASHION DRIFT :)))


fioletowa kolia - Kapp Ahl (7, 50 zł!) / serce na łańcuszku - Diva (14 zł!) / bransoletka z koralikami i charmsami -Reporter (19 zł) / czarne bransoletki - FASHION DRIFT

A na koniec zapraszam Was do konkursu FASHION DRIFT,  w którym nagrodą jest zestaw - broszka serce oraz bransoletka z kotem.




Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. udostępnić zdjęcie konkursowe z tego linka na FB -> zdjęcie konkursowe
2. polubić stronę Blog Fashion Drift
3. polubić stronę Sklep Fashion Drift

Spośród osób biorących udział w konkursie wylosujemy zwycięzcę, który zdobędzie ZESTAW: BROSZKĘ SERCE ORAZ BRANSOLETKĘ Z KOTEM.
Konkurs trwa do 7 MARCA, wyniki zostaną ogłoszone 8 MARCA.

W losowaniu wezmą udział tylko osoby, które spełnią WSZYSTKIE 3 warunki zabawy.

Powodzenia Kochani! :)))
P.S. Wiosna idzie! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly