wtorek, 28 sierpnia 2012

MADE WITH LOVE


Odwieczny problem - gdzie przechowywać biżuterię? Znacie to? Na pewno! ;) Długo zmagałam się z tym samym utrapieniem zwłaszcza, że ostatnimi czasy moja kolekcja świecidełek znacząco się rozrosła :D Z pomocą przyszedł mój Michał, który zrobił dla mnie wyjątkowy i oryginalny wieszak na biżuterię. Nareszcie
każdy wisiorek, kolczyk czy broszka ma swoje miejsce, a ja nie muszę już nic odkopywać z samego dna szuflady. I co najważaniejsze - nie noszę cały czas tej samej biżuterii :))) Dodatkowym‪ plusem mojego wieszaka jest klimat jaki tworzy - do kawałka płyty zostały przykręcone grubsze i cieńsze łańcuszki (do wieszania kolczyków) oraz czarne śruby (do wieszania wisiorków) - to dosyć surowy charakter, jednak poprzez rozwieszenie wszystkich błyskotek łagodnieje. Niestety nie powieszę tu moich bransoletek, ale i one doczekają się odpowiedniego miejsca :))) A Wam jak się podoba?














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! :)) Shamelessly